ЗАТВЕРДЖУЮ

Директор Броварської ЗОШ І-ІІІ ст.№6

_______ Л.Приделюк

___ вересня 2021 року

ПЛАН РОБОТИ

ШКОЛИ МОЛОДИХ СПЕЦІАЛІСТІВ

на 2021 – 2022 навчальний рік

Мета: надання молодим педагогам дієвої методичної допомоги в розв’язанні першорядних практичних проблем, адаптаційна допомога, формування професійних умінь і навичок, які відповідають сьогоднішнім вимогам педагогічної науки і практики, підготовка молодих спеціалістів до засвоєння прийомів і методів педагогічного дослідження і методів перспективного педагогічного досвіду.

Для вчителів 1 року роботи Для вчителів 2 та 3 року роботи Відповідальні
Заняття 1 (вересень) Знайомство зі школою, її традиціями, правилами внутрішнього розпорядку. Обговорення плану роботи Школи молодих спеціалістів на рік. Вивчення пам’ятки молодому вчителеві. Обговорення плану роботи Школи молодих спеціалістів на рік. Олексієнко О.М., заступник директора з НВР
Вивчення нормативно-правової бази. Ведення шкільної документації. Аналіз методичних рекомендацій щодо організації та змісту навчально-виховного процесу. Діагностичне анкетування з визначення стану методичної підготовки. Вивчення нормативно-правової бази. Ведення шкільної документації. Діагностичне анкетування з визначення стану методичної підготовки. Впровадження результатів самоосвітньої діяльності у практику роботи молодих спеціалістів. Олексієнко О.М., Продан М.О., Ролдугіна А.М., заступники директора з НВР
Інструктаж зі складання календарних та поурочних планів. Залучення до роботи в МО. Психолого-педагогічні основи удосконалення професійної діяльності. Обмін думками: «Якості, необхідні вчителям». Олексієнко О.М., заступник директора з НВР, керівники МО
Вибір теми самоосвіти. Призначення наставників. Затвердження індивідуального плану роботи та планів роботи наставників Індивідуальний стиль діяльності вчителя як важлива умова формування ефективності педагогічної праці. Затвердження індивідуального плану роботи та планів роботи наставників. Олексієнко О.М., заступник директора з НВР, наставники
Заняття 2 (листопад) Практична робота: «Розгляд критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів». Атестація. Вимоги до кваліфікації педагогічних працівників. Ролдугіна А.М., заступник директора з НВР
Відвідування уроків наставників з вивчення нового матеріалу, уроку закріплення й розвитку навчальних досягнень учнів, уроку узагальнення й систематизації знань. Структурний аналіз уроку. Дидактичні вимоги до сучасного уроку. Практичне заняття «Конструювання й захист конспекту уроку молодим спеціалістом». Проведення засідання фокус-групи: «Навчання – складне ремесло: як розв’язувати проблеми з дисципліною?» Психолого-педагогічний підхід до учнів, попередження педагогічної запущеності школярів. Як уникнути недисциплінованості. Мікродослідження «Типи порушників дисципліни та стратегія роботи з ними». Практикум «Розв’язання конфліктних ситуацій». Методика проведення класних годин, позакласних заходів. Олексієнко О.М., заступник директора з НВР, наставники, адміністрація школи, Швець І.І.
Заняття 3 (лютий) Контроль за знаннями, вміннями та навичками учнів. Професійно значущі особистісні якості вчителя. Діагностика професійних якостей учителя у процесі педагогічної діяльності. Олексієнко О.М., заступник директора з НВР, практичний психолог
Методичні поради «Молодий вчителю, вироби свій стиль» Успішність педагогічної діяльності. Наставники
Підготовка молодих спеціалістів до здійснення самоаналізу уроку. Спілкування як значущий компонент учительської праці. Наставники
Ознайомлення з методичними матеріалами . Ознайомлення з методичними матеріалами. Залучення до майстер-класів. Олексієнко О.М., заступник директора з НВР
Аналіз роботи молодого спеціаліста зі шкільною документацією (перевірка зошитів, заповнення класних журналів, записи в щоденниках). Аналіз роботи молодого спеціаліста зі шкільною документацією (перевірка зошитів, заповнення класних журналів, записи в щоденниках). Планування уроків з елементами інноваційних технологій. Олексієнко О.М., Ролдугіна А.М., Продан М.О., заступники директора з НВР
Проведення тренінгу на тему: «Упевненість у собі як показник компетентності педагога». Проведення тренінгу на тему: «Упевненість у собі як показник компетентності педагога». Олексієнко О.М., заступник директора з НВР
Заняття 4 (травень) Організація ділової гри. Нестандартні форми проведення уроку. Складання характеристики на учня. Олексієнко О.М., заступник директора з НВР
Самоаналіз проведеного уроку. Підведення підсумків роботи Школи. Олексієнко О.М., заступник директора з НВР
Круглий стіл «Які проблеми я переборола у своїй роботі, що не вдалося виконати». Впровадження результатів самоосвітньої діяльності в практику роботи молодих спеціалістів. Олексієнко О.М., заступник директора з НВР
Звіт молодих спеціалістів про роль Школи молодих спеціалістів у їхньому професійному зростанні. Діагностування молодого вчителя. Методика організації і проведення державної підсумкової атестації. Створення навчально-методичної бази на наступний навчальний рік. Олексієнко О.М., заступник директора з НВР, наставники
Бенефіс молодого вчителя. Співбесіда за підсумками року Співбесіда за наслідками роботи за рік (успішність, якість навчання та виховання, ведення документації). Олексієнко О.М., заступник директора з НВР, наставники

РОБОТА МІЖ ЗАСІДАННЯМИ

1. Вивчення досвіду роботи вчителів ліцею, матеріали щодо якого наявні в методичному кабінеті.

2. Опрацювання статей із фахових журналів, газет, присвячених темі «Сучасний урок».

3. Розгляд питання вибору раціональних методів викладу нового матеріалу.

4. Відвідування адміністрацією уроків молодих спеціалістів.

5. Опрацювання молодими спеціалістами Положення про класного керівника.

6. Вивчення посадових обов’язків класного керівника.

7. Перевірка стану ведення робочих та контрольних зошитів.

8. Взаємовідвідування уроків (наставник – молодий спеціаліст).

9. Огляд педагогічної преси в бібліотеці ліцею.

10. Анкетування «Які проблеми я подолав у своїй роботі, що не вдалося виконати».

11. Залучення до громадської роботи.

Кiлькiсть переглядiв: 104