Відгуки батьків

Добрый день! В первую очередь хочу поблагодарить Людмилу Васильевну. На протяжении всего дистанционного обучения она помогала во всех вопросах касательно не только обучения, но и в плане психологической поддержки. Был создан чат, куда входили дефектолог и психолог, но мы в нем не участвовали. Первое ребенок не в какую не любит общаться по скайпу, а второе так-как я была на работе, мне совсем не удобно общаться в течении дня. Лично я,плотно не общалась психологом и дефектологом, поэтому давать какие-либо оценки я не буду, но Илья от этих преподавателей без ума, особенно нравится дефектолог.

С уважением, Наталья Ковтун

***

Доброго ранку! Виявилось, що необхідно написати, як ми всі разом, однією командою, пронавчались і відпрацювали цей навчальний рік. Мені це приємно згадувати, адже на думку спадають лише позитивні моменти, яких набагато більше, і це мене дуже тішить. Навчання було, дійсно, складним і стало справжнім випробуванням для всіх нас. У батьків видалась "чудова" можливість на власному досвіді відчути безцінну вчительську працю. Але, навіть, в таких умовах колектив школи зумів гідно забезпечити навчальний процес.

Особливо дуже вдячна тим вчителям, які попри величезне навантаження, приділяли багато уваги Світлані, а це і адаптація шкільної програми, окремих завдань, розробка схем і таблиць, наочних прикладів. Безперечно, дуже багато залежить і від асистента вчителя, який багато часу проводить з дитиною. І саме професіоналізм і доброта цих людей творить диво. Вони стали для дитини і кращими подругами, і вчителями, і порадниками, і захисниками, і помічниками.

Весь навчальний рік дуже плідно працювали із Свєтою і психолог Лариса Миколаївна та дефектолог Анна Юрієвна, навіть під час карантину! Дитина з нетерпінням чекала занять з цими спеціалістами, які не лише розвивали необхідні навички, а й допомагали нам з мінімальним стресом "переживати" підлітковий період. Але заняття проводились не лише з дитиною, консультації надавались і для мене, обговорювались різні проблемні питання, які мене хвилювали, давали безцінні поради, через соціальні мережі також проводилась просвітницька робота з батьками, розміщалися посилання на корисні статті, вебінари.

Можливо, не всі батьки такої думки як я. Але з впевненістю можу сказати, що адміністрація школи реагувала на кожне моє зауваження, пропозицію чи проблему. Тому щоб отримувати саме те, що потрібно вам і вашій дитині, першою чергою, необхідно брати активну участь у її навчальному процесі та вихованні, бо під лежачий камінь вода не тече.

Всьому колективу школи дуже вдячна і сподіваюсь, що від наступного навчального року в мене будуть ще кращі враження.

Мама учениці 9-В класу Губанової Світлани

***

Я мама учениці 2 В класу, яка навчається на інклюзивній формі навчання другий рік. Перший рік навчання був адаптаційним. Ми вивчали букви та цифри. Вчилися читати по складах та вирішувати вираз в межах 10.

У другому класі дитина навчилася читати невеликі тексти, вирішувати вирази в межах 50. Дитина була зацікавлена в навчанні. Також була зроблена велика праця асистента, за що їй велике СПАСИБІ. Побільше би таких чудових людей які ставляться до таких діток з великою любов'ю. Також корекційні педагоги такі як дефектолог та психолог зробили велику роботу у навчанні з моєю дитиною. Дитина із задоволенням відвідувала ці заняття. Про логопеда я це сказати не можу.

Мої рекомендації: хотілося би щоб збільшилася кількість годин корекційних педагогів, щоб був у штаті вчитель реабілітолог для таких діток він дуже потрібний, хотілося щоб вчителі звертали більше уваги на дітей з інтелектуальними порушеннями.

***

Я, мама учня 2-Г класу, який навчається на інклюзивній формі навчання вже 2 роки.

Перший рік навчання був скоріше адаптивним, дитина тільки звикала до школи і особливих надбань в навчанні не було. Важко було спочатку висидіти 4 уроки, тому асистент робила перерви посеред уроку.

Другий рік був вже легше ніж перший, дитина звикла до школи і до вимог відносно неї. Велику роль зіграла соціалізація дитини в школі, він став більш розкутий, багато чому навчився в повсякденному житті. За рік був прорив і в навчанні, дитина почала писати, читати і рахувати приклади в межах 10.

За цей період була постійна співпраця з вчителем і асистентом, вони дослуховувались порад і прохань щодо навчання і пропонували свої методи.

Велика подяка корекційним педагогам, які займалися з дитиною, був помітний результат навчання. Дитина дуже любить ці заняття, бо все ж таки вони направлені на особливості і можливості дитини.

До побажань хотілось би віднести більше забезпечення спеціалізованою літературою для навчання, а для вчителя і асистента більш індивідуального підходу, враховуючи можливості дитини.

Від нашої родини ми хочемо подякувати школі номер 6

- що нас забирають і доставляють до школи;

- що нас радо зустрічають;

- у нас Прекрасний асистент, якій допоможе тільки в скрутну хвилину, а так ми працюємо самі, бо нам далі йти в доросле життя і розраховувати тільки треба на себе;

- ми дякуємо що нас нагодують

- ми дякуємо всім вчителям , які душу вкладають в наших дітей!

Божого Благословіння та процвітання нашій школі!

***

Хочу подякувати роботі асистенту 3-В класу Харченко Надії Олексіївні, за прийняття та допомогу дитині у навчанні та спілкуванні з однокласниками. А також роботі психолога Кремець Ларисі та дефектолога Курченко Катерини, за їх професійні та практичні поради.

Є побажання щодо навчального процесу, а саме в послідовній та методичній роботі, з чітким визначенням цілей навчання та яким методом досягається мета. Більш чітка та розроблена програма уроку з урахуванням особливостей дитини.

Кiлькiсть переглядiв: 435