На початку І семестру 2023/2024 н. р. корекційно-розвиткової роботи з практичним психологом, було досягнуто позитивної динаміки в корекції особистісного розвитку за спеціальними програми. У результаті проведеної корекційної роботи учні вміють описати свою зовнішність, не оцінюючи її; знають, як турбуватися про власне тіло; описують та називають місцерозташування частин тіла, обличчя, верхніх і нижніх кінцівок; можуть показати одночасно дві частини свого тіла. Діти виконують завдання на розташування свого тіла у просторі відносно інших об’єктів; виконують завдання на розміщення предметів відносно себе згідно двокомпонентної слухової інструкції; визначають розташування предметів у просторі відносно інших об’єктів. Більшість учнів чітко визначає, скільки їм потрібно місця для виконання фізичних вправ, щоб нікого не зачепити. Учні описують предмети відповідно до різних сенсорних відчуттів: на вигляд, на дотик, на смак, на нюх, які звуки вони здатні видавати.
Намічено цілі щодо подальшого забезпечення прогресивного розвитку особистості дітей: розширення уявлень про навколишній світ, розвитку вміння встановлення контактів з оточуючими шляхом сприйняття, переробки інформації. Підвищення рівня соціальної адаптації, набуття соціального досвіду та ціннісних орієнтацій. Закріплення навичок ефективної взаємодії з оточенням, способів поведінки в конфліктних та непередбачуваних ситуаціях, розширення вмінь та навичок саморегуляції та релаксації.