РЕКОМЕНДАЦІЇ КЛАСНИМ КЕРІВНИКАМ
1-ИХ КЛАСІВ
v враховуйте вікові особливості першокласників: рухову активність, переважання ігрового типу діяльності, недостатню сформованість вольової регуляції;
v індивідуальний підхід до учнів та їх можливостей, щоб не послабити нервову систему, не знизити самооцінку та мотивацію до засвоєння знань;
v не наполягайте на відповідях біля дошки тих дітей, які виявляють тривожність, краще об`єднайте їх у групи, що працюватимуть разом;
v порівнювати роботи учня лише з його попередніми роботами, а не з роботами інших;
v уникайте критики учня при свідках, а також вживання слів “завжди”, “ніколи”;
v створюйте ситуації успіху, хваліть учня за найменші досягнення;
v надавайте учням можливість висловлювати свої думки, підкреслюйте цінність почутого;
v давайте учням можливість виплескувати енергію (фізкультхвилинки, ігри на перервах);
v залучайте до спільної діяльності для згуртування коллективу.